بهار

گوش کن

می شنوی؟

زمزمه را می گویم!

نه

نه

هیاهو

فریاد٬ را می گویم

می شنوی؟

آسمان

زمین

خاک

...

آغاز و تولدی

نو را فریاد می زنند

 

اما

قلب تو

نیز

آیا؟

عیدانه...

                         سلام... 

                          پیشاپیش عید همتون مبارک... 

                           امیدوارم امسال تمام نداشته هاتون داشته بشه..!! و تمام غصه هاتون فقط  

                           یه یاد که چند سال دیگه به جز سایه روشنی از اون ها تو ذهنتون نباشه... 

 

 

اول از همه به همتون پیشنهاد می کنم ویژه نامه ۴۰چراغ را بخرید و بخونید. 

دوم اینکه آقای خلیلی یه بیت شعر قشنگ از سهراب نوشته بودن که واسه من معنی خیلی قشنگی داشت گفتم بنویسم شاید واسه شما هم قشنگ باشه... 

         

           فکر کن که چه تنهاست/اگر که ماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد  

 

 (آخییییییییییییییییییییییییی

 

 

سوم اینکه دلم می خواد اسم اعضای سفره هفت سین یا بهتر بگم سفره عیدانه ی خودتون را واسم بفرستین. 

 

من دوست دارم تو سفره عیدانه امسال چیزهایی را داشته باشم که دلم می خواسته پارسال یا سال های پیش داشته باشم ولی به هر دلیلی نشده..!! یا حتی چیز هایی که تا امروز بهشون فکر هم نکرده بودم ولی امروز موقع نوشتن این مطلب متوجه شدم دلم می خواد مال من باشن..!! 

سفره عیدانه ما(من و شما!!)مثل بقیه سفره ها نیست.. 

۱-می تونه با هر حرفی شروع بشه اصل اینه که واسمون مهم و با ارزش باشن 

 

2 -لازم نیست حتما میوه و.... باشه. سفره عیدانه ما می تونه شامل آدم هایی باشه که دوستشون داریم و دلمون می خواد تو سال ۹۰ هم باهامون باشن یا حتی آدم هایی که دلومن می خواد تو سال ۹۰ پیداشون کنیم..!! 

 

3-لازم نیست ۷تا باشن هرچند ۷ عدد مقدسیه ولی واسه ما(من و شما!!)اصل مقدس بودن خود اون افراد پس میتونه از ۱ باشه تا n..( اینا واسه مینو گفتم!!)  

 

4-من به جز چند تا از اعضای سفرم بقیشون را ندارم و نمی تونم توی سفرا بزارم واسه همین آرزوی داشتنشون را تو سفره میذارم به امید اینکه تا آخر سال 90 همشون را داشته باشم... 

 

                                           سفره عیدانه الهه....!! 

واسه سفره،سفره ای که فروز واسم خرید را میذارم.. 

1-ماهی قرمز که حتما باید باشه! 

2-یه ظرف پر از پفیلا و پاستیل(به امید اینکه تا آخر سال خونمون پر از اینها باشه!!

3-یه سماور که چایی خوشمزه بده!!  

4-تمام خانوادم. 

5-دوستام و تمام کسایی که به هر دلیلی دوستشون دارم. 

6-یه CD از تمام عکس هایی که واسم خاطره دارن. 

7-کتاب هام مخصوصا اونهایی که هدیه هستن. 

8-یه DVD از تمام آهنگ های داریوش

9-آرزوی یه ساعت خوشگل با مارکRolex! 

10-یه کشور، یه شهر، یه زندگی با آرامش و بدون دغدغه... 

11-یه روز پر از خنده،پر از قهقه.. 

12-آرزوی سلامتی و شفا واسه چندتا عزیز.. 

 

                                                                        منتظر سفره هاتون هستم....