اگه از اون دسته آدم هایی هستین که کلا بیشتر وقتتون را تو اینترنت سر می کنین یه پیشنهاد واستون دارم... 

 

یه سر به سایت www.cleverbot.com  بزنین.. 

یه سایت که با یه روبات چت میکنین....!!! 

 

جالبه چون هیچ جوری نمیزاره برین و همش یه بحث جدید راه میندازه.... 

 

یه بار سر زدن بهش می ارزه....

نظرات 19 + ارسال نظر
!!!! دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام عمه جووونم
تولدت مبارک فدات بشم
ایشالا هزار سال زنده باشی و به همه آرزوهات برسی
خودمم آرزو میکنم یه رشته خوب تو یه دانشگاه خوب قبول بشی
منو که نشناختی؟؟؟

سلام عزیزم...
مرسی فدات شم....
....یه دنیا تشکر...
ایشالا شم بگو...!!!!!!
هرچی فکر کردم نشناختم...!!

!!!! دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

زادگاه و تاریخ تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست چرا که آدمها هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد می شوند.....

حامد دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.hamed3.blogsky.com

سلام!
ایول!
باحال بود!

راستی من تولدتا تبریک گفته بودما!
نگی داداش بی وفا شده!

سلام؛ مرسی بله اولین نفرم تبریک کفتی... بعدم ما به داداشمون نمیکیم بی وفا حتی اکه تبریک نکه‏!‏

حامد دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.hamed3.blogsky.com

بابا معرفت!
ایول!
حقا که آجی خودمی!!!!!

بله ما هم در محضر استاد معرفت اموختیم‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

حامد سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.hamed3.blogsky.com

کسی تا حالا بهت نگفته بود استادا...!!!!!!!!!!!

!!! سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

عمه جووونم کادوهامو واسم با پیک موتوری بفرست
آها...ببخشید من باید کادومو بفرستم
تولد....تولد....تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبالک

چرا بفرستم خودم با موتور خودم واست میارم!!!!!
اگرم قراره تو کادو بدی تو واسم با موتور عموت بیار بعدم میریم بیرون....!!
خوبه؟؟؟!!!!

وایی خدایا تولد مال شدیم حسابی...........!!!

حامد سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.hamed3.blogsky.com

از همه چیز عمو حرف میزنید الا خودش!
آرررررره !
شوکه شدم یکی بهم گفت استاد!

الهییییی.. اتفاقعا خوب شد یادم اوردی یه جیزهای در موردت شنیدم داداش که اصلا باورم نشد..‏!‏‏!‏ مینو راست میکه؟‏!‏‏!‏‏!‏ بعدم شک نکن حتما استادی که کفتم‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

najme سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

salam khanum gol, tavalodet mobarak. Ishala tavalode 120salegit... Kadotam inja mahfuze ta bebarim sham birun!!! Aghamunam goft k tabrik begam chon khodesh yadesh mire s bet bede!

سلام عزیزم؛ یه دنیا تشکر از خودت و شوهرت‏!‏ از طرف من تشکر کن از اقاتون‏!‏‏!‏‏!‏

حامد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.hamed3.blogsky.com

خب بگو چی گفته.....؟
بگو!
بگو!بگو!

میگفت یه جاهایی عضو فعالیا...کارت داریا...!!!!!
آره....؟؟!!
اینا همه تو اون وب بحث کردیم تو اون طرفی بودی و نگفتی...؟؟!!!!

!!!! چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ

مگه مینو میاد اینجا؟؟؟؟؟؟؟
کوووووووووووووووووووووووووووو؟؟
آره الی جون هرچی سریعتر بگو بهش تا دیگه نیاد اینجا
تازشم همین الان خبر رسید که آقا از الان دارند واسه کنکور میخونند

مینوووو...؟؟!! نه کی گفته میاد..؟؟
گفتم ولی الان که فکر میکنم میبینم کار بدیم نیستا حداقل واسه کنکورش خوبه...!!!(جدی گفتما..)
مینو الان که خودمونیم کار درستی میکنه من که مثل....پشیمونم چرا از اول تیر شروع نکردم حسابی خوندن..!!!

!!!! چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

در ضمن ممنون از هرکسی که واسه این روزهای نزدیک به کنکور یاد ماست و دعا میکنه

اجرشون با خدا...!!
ر ضمن حالمان بسی گرفته است هم برای کنکورمان دعا کنید هم برای خودمان...لطفا...

!!!! چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

حتما
ما نیز نیاز به دعا داریم
آره واقعا دیگه وقط نیس

چشم دعا هم میکنیم...
بله دیگه وقت نیست...(منظور تو هم همین بود دیگه..؟؟!!!!!!!)

star چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://40star.blogfa.com

سلام الی جون بابا پست میزاری یه خبریم کنی بد نیستا!
تولدتم که مارو دعوت نکردی ترسیدی چی بشه؟
در هر صورت مبارک مبارک
به روزم یه سر بزن کامنتم بده!

سلام شرمنده... بابا نکفتم تولده که یه موقع تو زحمت نیفتین‏!‏‏!‏‏!‏ به هر حال مرسی؛ حتما سر میزنم‏!‏

حامد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.hamed3.blogsky.com

دوباره ما یه ساعت پیدامون نشد خودمونا فراموش کردند!
خب یکی یکی توضیح بدم!
اوهوووووووووووم!
کارت؟
کااااااااااااااارت؟
کیییییییییییییییه؟کییییییییییییییییییییه؟درمیزنند!
کیییییییییییییییییییه؟
باور کن فقط و فقط واسه سربازی بوده!
والبته واسه یه موضوع دیگه که منبع خبریتون خودش خبر داره!
مینووووووووووو هم که کم نمیذاره!
خبرا داغ و دسته اول میرسه!
از بی بی سی هم رد کردی مینو!
بله قصد داریم شروع کنیم! به خوندن!
آجی ناراحت شدم!
من از این دسته آدما نیستم که به خاطر کنکور کارت بگیرم!
باور کن اصه دوست نداشتم کسی بفهمه!
اما امان از دست برادر!!!!!!!
تازشم اون کارت مصلحتیه!
خدمت مینو هم خواهم رسید!
در ضمن شما هم دعا کنید!
شما که پنج شنبه راحت میشید ما چیکار کنیم.....!

فراموش نکردیم اصلا موضوع بحث توی داداشم‏!‏ در مورد کارتم من که کفتم اشکال نداره اتفاقا واسه شما پسرا خوبه یعنی لازمه‏!‏
ای وای راستی تو سربازی هم باید بری اخیییییی‏!‏‏!‏
مینو جانم فقط واسه اینکه من از خانواده دورم یه خبر در اختیارم کذاشت‏!‏ بعدم به داداش من توهین نکنا‏!‏‏!‏‏!‏
ناراحتم نشو اینجا کسی از کسی ناراحت نمیشه‏!‏
یه پند هم بکنم....!!
اگه بعد از امتحانات مسافرت نرفتی حتما یه مسافرت کوچولو بورو بعدم بشین سر درست ولی امسال تابستون خیلی مهم خوب بخون...!(مشاور خصوصی بودا...!!!)

حامد پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.hamed3.blogsky.com

همه این مسااااااااااافرتا توصیه کردند!
من از آجیم ناراحت نمیشم!

خیلی خوبه عقل ادم میاد سرجاش‏!‏‏!‏‏!‏ بعدم اینکه، مخلصیم..‏!‏‏!‏

یه مریم پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://ensanin.blogfa.com

بعد از روزها
سلااااام برای سلامتی خوبان روزگار
دیگه پیش دانشگاهی شروع شد و.....
دعا می کنیم

درود.. نکی الی ایه یاس ها ولی اول بدبختی هاتونم هست‏!‏ مرسی زیادی محتاجیم‏!‏

!!! پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

ایییییییییییییش
منتظر کتاب های نو من باش
واست نو نگه داشتم که تو تست بزنی
آره تقصیر بابامه هی تو خونه میگه حامد....
حالا برو به همه بگو ها
عمع مواظب خودت باش

ایششش مال کجاش بود؟‏!‏‏!‏‏!‏ از منم هست‏!‏ این روزها همه در مورد حامد حرف میزنند شما جطور؟‏!‏‏!‏‏!‏ مواظب خودم باشم؟‏!‏؟‏!‏؟

حامد پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.hamed3.blogsky.com

اوهووووووووووووووم مهم شدما!
چه عجب!
میبینی آجی؟
چطور با عموشون حرف میزنند؟
(اما خداییش تو کتاب و جزوه کم نذاشته!
این یکی را نمیشه زد زیرش!
کوچولوتم مینو!)
داشتم میگفتم!
الان اینا جدی گفتی کتابارا واسه تو نو نگه داشتم!؟
یا اگه منم نبودم نو نگه میداشتی؟
آخه تو کتابا اول دبستانتم نو بوده!

چیا به همه گفتم؟
بابات چی میگه؟؟؟
این مجهولا را مشخص کن!
!!!

هی روزکار‏!‏‏!‏‏!‏ مینو جان به ترتیب جواب بده‏!‏

najme دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

hesabi 2a mikonam vasat tu in 2-3 ruz baghi munde... To ham faghat ghol bede khodetam miduni che gholi...

مرسی...
چشم....!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد