وقت تلف کردن ممنوع!

یه پیشنهاد توپ دارم واستون.. 

تابستونه هوا هم بسی گرم است..! 

 

کلا میدونم همتونم بیکارین... 

برین کتاب  ماشاالله خان در دربار هارون الرشید و بیگیرین بخونین... 

 

خدای خندست... 

به  خدا زشته وقتتون و پای قهوه ی تلخ و ساختمان پزشکان(هر چند تموم شد!) تلف کنین بعدم بگین خندیدیم..!!  

وای به حالتون اگه فارسی وان و پی ام سی فمیلی هم ببینین...!!! 

 

 

کتاب از آقای پزشک زاد (همون نویسنده ی دایی جان ناپلئون)  

 

نظرات 9 + ارسال نظر
star دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://40star.blogfa.com

الییییییییییییییییییی جان این پستتو که خوندم اصلن دیدم نسبت بهت تغییر کرد!

اوااااااااااااا خواهر چرا..؟؟!!

حلا خوب شد یا بد شد..؟؟

مینو سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ


مرسی الی جونم

bitte sehr

مهرداد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

سلام
بخدا لحظه تماشای سریال قهوه ی تلخ را با هیچ چیزی عوض نمیکنم آخه دختر خوب چرا تبلیغ سوء علیه طنز سازان جوان می کنی مگه خودت جوون نیستی؟ چرا مانع کسب کار مردم میشی؟ چرا دست توی کیسه ی تاریخ می کنی کتاب های پوسیده ی موریانه خورده بیرون میاری و بخورد ذهن محتاج به خنده ی ما میدی؟ آخه با قلقلک که نمیشه خندید ، خنده ابزار میخواد . حالا به چه نتیجه ای رسیدی ؟ این کتاب رو از کجا میتونم تهیه کنم؟به سوال هام باید تک تک جواب بدی.روزت خوش

سلام..
منم اوایل همین جور بودم و لحظه شماری میکردم واسه اومدن سی دی جدید...
ولی بعد از یه مدت طنزش تکراری شد و حالا که این کاب را خوندم دیدم دقیقا موضوع فیلم همین کتاب و به نظر من این یه جورایی دزدیه...!
شما این کتاب را بخون اگه دوستش نداشتی هرچی خواستی به من بگو...
بعدم من خودم عاشق امیر ژولم ...(چون نویسنده ی ۴۰چراغه...!)
این کتابم ابزاریست برای خندیدن...
این کتاب هدیه بود ولی میپرسم میگم از کجا بخرین چون همه جا نیست....

حامد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://hamed3.blogsky.com

چشم!
حتما میخونم!

HORMOZAN سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://us-nod32.mihanblog.com/

سلام.
باهات موافقم. این قهوه تلخ که دیگه خیلی مزخرف شده و ساختمان پزشکان رو هم من به زور فکر نکنم 5 قسمت کامل ازش دیده باشم.
پی ام سی هم که من اصلا خوشم نمیاد و حالم از اون ماریچی و خوان میگل بهم میخوره.
فارسی 1 ما هم که خدا رو شکر قعطه.
سریالای ماه رومضون هم که به زودی میزارن با توجه به تجربه های سال های گذشته ارزش دیدن ندارن.
اما مطالعه گاهی حال میده البته نه هر کتابی.
من کتابی رو که گفتی رو دانلود کردم و لینکشو میزارم تا هر کی خواست دانلود کنه.
هنوز نخوندمش اما به نظر جالب میاد.
ممنون بابت معرفی کتاب.
http://www.4shared.com/get/4U4syYVF/ketab6236.html

سلام....
کلا تلویزیون نگاه نکنیم سنگین تریم...!
مرسی که لینک را گذاشتین...

star سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://40star.blogfa.com

خوب دیدم بت خوب شد راستش فکر کردم طرفدار این سریال های فارسی وانی در ضمن عزیزم قهموه تلخ و ساختمان پزشکانم جای خودش!

عزیزمی به خاطر کدوم رفتارم فکر میکردی طرفدار این جور برنامه هام../؟؟؟!!!
بله هر چیزی سر جای خودش ولی من کتاب و به همه ی اینا ترجیه میدم.....

فرشته چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.eshghmoalem.mihanblog.com

روزگار اما وفا با ما نداشت
طاقت خوشبختی مارا نداشت
پیش پای عشق ما سنگی گذاشت
بی گمان از مرگ ما پروا نداشت
اخر این قصه هجران بود و بس
حسرت و رنج فراوان بود و بس
یار مارا از جدایی غم نبود
در غمش مجنون عاشق کم نبود
بر سر پیمان خود محکم نبود
سهم من از عشق جز ماتم نبود



×××××××××××××××××××××××××××


سلام عزیزم

خوبی؟

اومدم بهت بگم آپمممممممممممممممم

اگه دوست داشتی بیا...@

فدات

راستی من امروز شادمممممممممممممم؟

سلام عزیزم..
عالیم.....
چشم...

خوشحالم که خوشحالی....

فاطمه پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام الی خانوم ماایرانی هاکلا باید بی خیال طنزفاخربشیم.من بهتون توصیه می کنم کتاب های مصطفی مستورو بخونید واقعا معرکست.اگه شما هم توژانرعقلانیتو معرفت کتاب داشتی بهم بگو.

سلام عزیزم...
۲تا کتاب ازشون خوندم که معرکه بوده...(حکایت عشقی بی شین و بی قاف و بی نقطه.....روی ماه خداوند را ببوس)

کتاب زیاد واسه معرفی دارم ولی الان پیشنهاد میدم سمفونی مردگان را بخون اصلا طنز نیست ولی از معرکع هم بهتره...
مرسی از حضورت....

محسن جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://IEEEE.blogsky.com

سلام
کسی اینجا کتاب خوان نیست
عکساشم خیلی مستهجن هستن

سلام....
خوش به حالتون...!!!!!
مستهجن..؟؟!!! پس شما برو همون فارسی وان ببین که مستهجن نیست بهتره...!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد